Gândește pe termen lung, anticipează nevoile clienților tăi și obține rezultatele dorite!

Promovare Google Ads

O metodă rapidă și eficientă de promovare a unui business este constituită din reclamele realizate pe Google.

Acest canal de comunicare informațională permite brand-ului tău să ajungă în atenția potențialilor clienți, exact la momentul potrivit! Cum? Prin diverse tipuri de campanii!

Campaniile de Google Ads

Special concepute pentru a targeta un public țintă, ele promovează serviciile tale pe diferite canale precum: YouTube, Gmail, Google Search, în aplicațiile mobile sau pe site-urile pe care potențialii clienți le accesează cu frecvență. Eficacitatea lor este una reală, susținută de succesul clienților care au apelat la acest serviciu!

Tipuri de campanii Google Ads pe care le implementăm:

Campanii destinate TRAFICULUI

Cu ajutorul lor poți crește numărul vizitatorilor, urmăritorilor, dar și accesărilor pe site! Acest lucru sporește vizibilitatea brand-ului și-i asigură o notorietate în mediul online. Se urmărește îndeosebi ca traficul de accesări să devină relevant pentru activitatea ta, iar costurile investite să fie unele reduse. Economic, dar eficient!

Campanii destinate VÂNZĂRILOR

Dacă nu ești satisfăcut de numărul comenzilor pe care le primești, aceste campanii te pot ajuta să contactezi mai mulți clienți! Obiectivul principal este creșterea numărului achizițiilor de produse prin intermediul Search, Shopping, Display sau Youtube.

Campanii destinate AWARENESS-ului

Campaniile tip awarness se adresează publicului nou. Ele au ca și scop informarea potențialilor clienți cu privire la serviciile pe care business-ul tău le prestează. Captează-le atenția și câștigă-le interesul astfel!

Campanii pe APLICAȚIILE MOBILE

Fă-ți business-ul vizibil inclusiv pe cele mai frecventate aplicații mobile și încurajează publicul să apeleze serviciile tale!

Campanii pe YOUTUBE

Datorită acestor campanii, produsele/serviciile tale devin vizibile pe anumite canale de YouTube, dar și-n videoclipuri! Atât vizual cât și auditiv îți securizezi promovarea!

Campanii care generează LEAD-uri

Acestea din urmă se adresează îndeosebi business-urilor care promovează servicii. Cu ajutorul lor încurajezi publicul să acceseze serviciul pe care tu îl promovezi, influențându-ți astfel, în mod pozitiv, vânzările!